Робота методичного об’єднання вчителів з питань
теорії, методики навчання світової літератури ,
російської
мови та музичного мистецтва
(І засідання)
вересень
№
|
Питання, які розглядалися
|
Хто виконує
|
1.
|
Звіт про роботу МО.
|
Подопригора С. П.
|
2.
|
Обговорення і затвердження плану МО
на 2014-2015 н.р. та вибори голови
МО.
|
Члени МО.
|
3.
|
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо
вивчення світової літератури та російської мови:
а)
опрацювання єдиних вимог щодо усного
та
писемного мовлення та інструктаж
щодо
ведення
ділової документації;
б)
методичні рекомендації щодо оформлення в
класному журналі результатів навчальних
досягнень із світової літератури;
в) вимоги
щодо структури і особливостей
проведення уроків розвитку
мовлення;
г)
обов’язкові види робіт на уроках російської мови (за новим державним стандартом).
|
Бурла О.В.
|
4.
|
Затвердження плану тижня світової літератури та російської мови.
|
Члени МО.
|
5.
|
Музичне мистецтво як засіб виховання естетичних якостей дитини.
|
Шевченко С. М.
|
6.
|
Методичний діалог: «Перспектива розвитку предметів».
|
Ткаченко Н. О.
Маджар В. Д.
|
Робота методичного об’єднання вчителів з питань
теорії, методики навчання світової літератури, російської мови та музичного
мистецтва
(ІІ засідання)
листопад
№
|
Питання, які розглядалися
|
Хто виконує
|
1.
|
Огляд новинок методичної літератури.
|
Ткаченко Н. О.
|
2.
|
Особливості використання кейс-технологій на
уроках світової літератури та російської мови.
|
Подопригора С. П.
|
3.
|
Вивчення стану ведення учнівських зошитів
|
Бурла О.В.
|
4.
|
Про проведення шкільної олімпіади із світової літератури в 7-11 класах
|
Бурла О.В.
|
5.
|
Особливості викладання предмету «Світова література» у профільному класі.
|
Маджар В.Д.
|
6.
|
Види диктантів на уроках російської мови
|
Ткаченко Н. О.
|
7.
|
Музичне мистецтво як засіб виховання естетичних якостей дитини.
|
Шевченко Н. О.
|
Робота методичного об’єднання вчителів з питань теорії,
методики навчання світової літератури, російської мови та музичного мистецтва
(ІІІ засідання)
лютий
№
|
Питання, які розглядалися
|
Хто виконує
|
1.
|
Використання технології розвитку критичного мислення на уроках світової
літератури
|
Маджар В. Д.
|
2.
|
Огляд новинок методичної літератури
|
Ткаченко Н.О.
|
3.
|
Підсумки проведення предметного
тижня із світової літератури та російської мови
|
Бурла О.В.
|
4.
|
Круглий стіл. Творча робота молодого спеціаліста як засіб самовираження (
за матеріалами проведеного «Музичного вернісажу»).
|
Шевченко С. М.
|
5.
|
«Я іду на урок…» ( із досвіду роботи Подопригори С.П.). Урок за методикою
кейс-технологій по творчості Б. Пастернака.
|
Подопригора С.П.
|
Робота методичного об’єднання вчителів з питань
теорії, методики навчань світової літератури, російської
мови та музичного
мистецтва
(ІV засідання)
квітень
№
|
Питання, які розглядалися
|
Хто виконує
|
1.
|
Використання нетрадиційних форм
організації навчального процесу.
|
Маджар В,Д.
|
2.
|
Огляд новинок методичної літератури.
|
Подопригора С.П.
|
3.
|
Особливості роботи з обдарованими дітьми.
|
Бурла О. В.
Ткаченко Н.О.
|
4.
|
Сучасний урок. Шляхи вдосконалення ефективності навчального процесу.
|
Шевченко С. М.
|
5.
|
Презентація як засіб візуалізації та допоміжний інструмент у викладання
російської мови та світової літератури.
|
Бурла О.В.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар