Методичне
об'єднання вчителів російської мови, світової літератури та музичного мистецтва
Проблема, над якою працюють
вчителі МО:
«Підвищення якості знань, удосконалення
навчально-виховного процесу на основі впровадження педагогічних технологій, розвиток
творчої ініціативи школярів».
Голова
МО
Бурла
Олена Василівна,
вчитель
вищої кваліфікаційної категорії , закінчила філологічний факультет
Кіровоградського державного
педагогічного інституту ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 25 років.
Стаж роботи – 25 років.
Проблема, над якою
працює вчитель:
«Аналіз
художнього твору через навчальний діалог».
Вчителька будує свої уроки з урахуванням особистісно орієнтованого
навчання з діалогом як домінуючою формою спілкування на уроці. Перевагу надає
розвитку творчих здібностей учнів, що допомагає досягти мети уроку.
Використовує такі види робіт: бесіда за
проблемними запитаннями, обговорення іншого фіналу твору, дискусія за
вивченими творами, рольові ігри.
Ткаченко Надія
Олександрівна
вчитель І кваліфікаційної
категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи – 43 роки.
вчитель І кваліфікаційної
категорії, закінчила Кіровоградський педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1972 р., стаж роботи – 43 роки.
Проблемне питання, над
яким поглиблено працює вчитель:
«Аналіз
художнього твору. Інноваційний підхід до методично-організаційного забезпечення
уроку».
Вчитель намагається на своїх уроках розкривати творчий потенціал учня, його індивідуальність.
Подопригора Світлана
Павлівна
вчитель вищої кваліфікаційної категорії, закінчила
Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна в 1989 р.
Стаж роботи – 26 рік.
Стаж роботи – 26 рік.
Проблема, над якою
працює:
«Розвиток
творчої особистості учня, використання новітніх
педагогічних технологій».
На практиці головне завдання вчителя –
розвивати природні задатки дитини та створювати сприятливі умови діяльності
учнів. Будуючи свої уроки, вона спонукає учнів до різноманітних творчих
завдань, спрямовує їх на пошукові види робіт: бесіду за проблемними
запитаннями, усне малювання, мозковий штурм та ін.
Маджар Валентина Дмитрівна
вчитель І кваліфікаційної категорії, закінчила
Таджикський державний педагогічний інститут у 1991 р. Стаж роботи – 23 років.
Проблема,
над якою працює вчитель:
«Аналіз літературного тексту через деталь,
мистецтво запитання, «робота з одним – шлях до всіх».
Вчитель розвиває у дітей вміння
глибоко аналізувати текст, працювати самостійно, логічно мислити, робити
висновки та узагальнення. На уроках практикує використання опорних схем,
таблиць, карток, наочності. Використовує ситуації типу «учень – учень» , «учень –
клас», «учень – автор», групові
форми роботи, захист творчих проектів».
Шевченко
Сергій Миколайович
Спеціаліст, закінчив
Кіровогралський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка в
2014 році. Стаж роботи – 1 рік.
Проблема
над якою працює вчитель:
«Музичне мистецтво як засіб
естетичного виховання дитини».
Активно використовує на своїх заняттях інноваційні технології та новітні методики викладання.
Немає коментарів:
Дописати коментар